هیرادهیراد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هیراد

مطالعه

1392/5/31 3:23
نویسنده : مامان و بابا
142 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون انگشت های کوچولوت برم که اینطوری روی صفحه مجله گذاشتی!!!قلب

از صمیم قلبم آرزو میکنم در آینده اهل مطالعه بشی پسرم. دلم میخواد "هبوط" دکتر شریعتی رو که میخونی مثل من بری تو یه عالم دیگه، "جاناتان مرغ دریایی" ریچارد باخ رو که میخونی کیف کنی،  "یک عاشقانه آرام" نادر ابراهیمی "دیرآمدی ری را" سید علی صالحی، یا دیوان حمید مصدق رو که میخونی فکر کنی مگه قشنگ تر از این هم میشه نوشت "دنیای سوفی" و "سفر تئو" رو که میخونی حس کنی خیلی یاد گرفتی... "کوه پنجم" پائولو کوئیلو رو فقط برای تو خریدم چون خودم که قبلا خونده بودمش، خیلی از کتاب هام رو با اینکه قبلا خونده بودم می خریدم تا یه روزی دست های قشنگ تو اونها رو برداره و چشم های قشنگ ترت اون ها رو بخونه...

شاید زیادی خوندن و دونستن علاوه بر علم و آگاهی غم های آدم رو هم بیشتر کنه اما هیچ چیز بیشتر از جهل و ندونستن دنیا و آخرت آدم رو خراب نمی کنه....

این حرف ها رو فعلا برای دل خودم میزنم چون فرشته من، کوچولوتر از اونی هستی که اونها رو بفهمی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مادر خانم آیندت
7 شهریور 92 14:50
دور سرت بگردم.چاقکم.اونقدرام بی خاصیت نیستی جیگرت بخورم
مادر خانم آیندت
7 شهریور 92 15:34
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیراد می باشد